Nemokamas pristatymas užsakymams virš 40€30 dienų grąžinimasGarantuota ramybė
Pagalba
  • Pagalba

    Negaliu užbaigti mokėjimo, ką man daryti?

    Klausimas

    Negaliu užbaigti mokėjimo, ką man daryti?

    Sprendimas

    Skambinkite mūsų komandai telefonu +37052049050 ir mes mielai padėsime.

    Ar šis straipsnis buvo naudingas?

    Susiję straipsniai

    • Kokiais mokėjimo būdais galiu naudotis?
    • Kada bus nuskaičiuota suma nuo kredito kortelės?
    • Noriu sužinoti daugiau apie gaminį, kurį norėčiau užsisakyti, kaip tai padaryti?
    • Kaip galiu gauti sąskaitos faktūros kopiją?
    • Kaip galiu pakeisti sąskaitos faktūros informaciją / ar galiu išrašyti sąskaitą faktūrą įmonei?
    • Ar galiu atlikti mokėjimą įmonės kortele?
    • Ar mokėjimo operacijos saugios?
    • Kiek laiko reikia laukti, kad būtų grąžintas mokėjimas, atliktas kredito kortele?
    • Išsiuntę prietaisą pateiksime pirkimo kvitą / sąskaitą faktūrą. Jame nurodomas pirkimo PVM
    Logo

    Klientų aptarnavimas

    Susisiekite su mumisPalikite atsiliepimąPrietaisų remontasPagalbaUžregistruokite gaminįAtsisiųsti vadovusAtsisiųsti brošiūrasDUKGarantija

    Apie Electrolux

    Electrolux grupėSpauda ir naujienosFinansinė informacijaAplinkaKarjeraFacebookYouTubeInstagram

    Electrolux Lietuva

    Naujienos ir įvykiaiReceptaiPartneriaiApdovanojimaiE-Lucid

    Atraskite

    Garines orkaitesIndukcines kaitlentesŠaldytuvus su šaldikliuGarų rinktuvusIndaplovesSkalbyklesDžiovyklesSkalbykles su džiovinimuDulkių siurbliusOro valytuvusGrindų plovimo antgalis siurbliui

    Apsipirkti

    Priežastys pirkti iš ElectroluxTaisyklės ir sąlygosDUK perkant tiesiai iš Electrolux.lt
    • Naudojimosi tinklalapiu sąlygos
    • Duomenų apsaugos deklaracija
    • Slapukų informacija
    • Informacija apie prieinamumą