Nemokamas pristatymas užsakymams virš 40€30 dienų grąžinimasGarantuota ramybė
PagalbaPagalbos straipsniai
  • Pagalba
  • Pagalbos straipsniai

Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?

Klausimas

Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?

Sprendimas

Kiekviename užsakymo vykdymo etape siunčiame pranešimus el. pašto adresu, nurodytu pateikus užsakymą.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?

Susiję straipsniai

  • Kaip sekti savo užsakymą?
  • Kaip pateikti užsakymą?
  • Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
  • Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
  • Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
  • Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
  • Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
  • Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
  • Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
  • Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?
Logo

Klientų aptarnavimas

Susisiekite su mumisPalikite atsiliepimąPrietaisų remontasPagalbaUžregistruokite gaminįAtsisiųsti vadovusAtsisiųsti brošiūrasDUKGarantijaPagalbos straipsniai

Apie Electrolux

Electrolux grupėSpauda ir naujienosFinansinė informacijaAplinkaKarjeraFacebookYouTubeInstagram

Electrolux Lietuva

Naujienos ir įvykiaiReceptaiPartneriaiApdovanojimaiE-Lucid

Populiarūs produktai

Garinės orkaitėsIndukcinės kaitlentėsŠaldytuvai su šaldikliuGarų rinktuvaiIndaplovėsSkalbyklėsSkalbinių džiovyklėsSkalbyklės su džiovinimuDulkių siurbliaiOro valytuvaiPriedai

Apsipirkti

Priežastys pirkti iš ElectroluxTaisyklės ir sąlygosDUK perkant tiesiai iš Electrolux.ltPatarimai renkantis prietaisą
  • Naudojimosi tinklalapiu sąlygos
  • Duomenų apsaugos deklaracija
  • Slapukų informacija
  • Informacija apie prieinamumą