Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
Klausimas
Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros.
Prašiau naujo slaptažodžio, bet negavau nuorodos.
Sprendimas
Dažniausia priežastis yra ta, kad slaptažodžio aktyvavimo nuoroda galėjo būti perkelta į šiukšlių arba nepageidaujamų el. laiškų aplanką.
Patikrinkite šiukšlių / nepageidaujamo el. laiškų aplanką;
Išvalykite podėlį (kaip tai padaryti, priklauso nuo jūsų naršyklės);
Naudokite kitą naršyklę;
Susisiekite su mūsų komanda telefonu +37052049050 arba el. paštu .
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip sekti savo užsakymą?
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?