Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?

Klausimas

Negavau užsakymą patvirtinančio el. laiško, ką daryti?

Sprendimas

Jūsų užsakymo patvirtinimo el. laiškas išsiunčiamas iškart po užsakymo pateikimo. Jei jo negavote:
Patikrinkite šlamšto/nepageidaujamo pašto aplanką.
Penktadienį arba savaitgalį pateikti užsakymai gali būti apdoroti pirmadienį, kai bus suaktyvintas patvirtinimo el. laiškas.
Jei matėte užsakymo patvirtinimo ekraną arba gavote el. laišką, jūsų užsakymas buvo sėkmingai pateiktas.
Jei vis tiek nerandate, kreipkitės pagalbos į klientų aptarnavimo centrą el. paštu: eparduotuve@electrolux.com arba skambinkite telefonu: +37052049050

Ar šis straipsnis buvo naudingas?