Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
Klausimas
Negavau užsakymą patvirtinančio el. laiško, ką daryti?
Sprendimas
Jūsų užsakymo patvirtinimo el. laiškas išsiunčiamas iškart po užsakymo pateikimo. Jei jo negavote:
Patikrinkite šlamšto/nepageidaujamo pašto aplanką.
Penktadienį arba savaitgalį pateikti užsakymai gali būti apdoroti pirmadienį, kai bus suaktyvintas patvirtinimo el. laiškas.
Jei matėte užsakymo patvirtinimo ekraną arba gavote el. laišką, jūsų užsakymas buvo sėkmingai pateiktas.
Jei vis tiek nerandate, kreipkitės pagalbos į klientų aptarnavimo centrą el. paštu: eparduotuve@electrolux.com arba skambinkite telefonu: +37052049050
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip pateikti užsakymą?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?
- Užsakyta prekė buvo pristatyta sugadinta. Ką galiu padaryti?