Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
Klausimas
Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos. Ką daryti?
Sprendimas
Apgailestaujame, kad jūsų užsakymas buvo ne iki galo įvykdytas, prašome susisiekti su mūsų komanda ir susitarti dėl trūkstamų prekių pristatymo telefonu +37052049050 arba el. paštu .
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?
- Užsakyta prekė buvo pristatyta sugadinta. Ką galiu padaryti?