Gavau ne tą gaminį. Ką daryti?
Klausimas
Gavau ne tą gaminį. Ką daryti?
Sprendimas
Apgailestaujame, kad gavote ne tą prekę.
Norėdami susitarti dėl prietaiso išvežimo ir tinkamo prietaiso pristatymo, skambinkite mūsų komandai telefonu +37052049050 arba rašykite el. paštu .
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?