Ką daryti, jei mano užsakymo būsena - „pristatytas“, bet aš jo negavau?
Klausimas
- Ką daryti, jei mano užsakymo būsena - „pristatytas“, bet aš jo negavau?
Sprendimas
Jei jūsų užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, bet jo negavote:
Pasitarkite su kaimynais arba pastato administratoriumi.
Susisiekite su kurjeriu naudodami sekimo informaciją.
Jei vis tiek nerandate savo užsakymo, kreipkitės pagalbos į klientų aptarnavimo centrą. Tai galite padaryti telefonu +37052049050 arba el. paštu: eparduotuve@electrolux.com
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?