Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę, bet nerandu kvito?
Klausimas
Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę, bet nerandu kvito?
Sprendimas
Tai ne problema. Norėdami įsitikinti, kad grąžiname pinigus pirkėjui, paprašysime dar vieno pirkinį patvirtinančio dokumento. Jei neturite kvito, galime vadovautis nurodyta kredito / debeto kortelės operacija jūsų banko arba kortelės išraše.
Jei turite daugiau klausimų, kaip grąžinti prietaisą, skambinkite mūsų komandai telefonu +37052049050 arba rašykite el. paštu .
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip sekti savo užsakymą?
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?