Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
Klausimas
Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
Sprendimas
Rekomenduojame patikrinti nepageidaujamų laiškų aplankus, jei el. laiškas nebuvo gautas. Gali būti, kad nurodytame el. pašto adrese įsivėlė klaida ir įvyko techninė klaida. Skambinkite mūsų komandai telefonu +37052049050 arba ir mes atsiųsime jums kitą kopiją.
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?
- Užsakyta prekė buvo pristatyta sugadinta. Ką galiu padaryti?