Pamačiau, kad užsisakiau ne tos spalvos prietaisą, kaip galėčiau pakeisti prietaisą?
Klausimas
Pamačiau, kad užsisakiau ne tos spalvos prietaisą, kaip galėčiau pakeisti prietaisą?
Sprendimas
Pristatyto prietaiso negalima pakeisti kitu. Jei prietaisas neatitinka jūsų lūkesčių per 30 dienų nuo užsakymo pristatymo, galite pasinaudoti teise nutraukti sutartį. Norėdami tai padaryti, atsisiųskite prie taisyklių pridėtą grąžinimo formą ir susisiekite su mūsų internetinių pardavimų pagalbos skyriumi telefonu +37052049050 arba el. paštu , kad susitartumėme dėl tolesnių prekės grąžinimo veiksmų.
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?