Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
Klausimas
Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
Sprendimas
Tinkamas prietaisas išsiunčiamas iš karto po to, kai iš savo logistikos partnerio gauname informaciją kartu su ataskaita apie neatitikusį / pažeistą gaminį, jei jis yra centriniame sandėlyje. Norėdami sužinoti, ar turime gaminį, susisiekite su mūsų internetinių pardavimų pagalbos skyriumi telefonu +37052049050 (kaina priklauso nuo operatoriaus tarifo) arba el. pašto adresu . Jei gaminio neturime, iš anksto sumokėtas lėšas grąžinsime tuo pačiu būdu, kuriuo jas gavome.
Ar šis straipsnis buvo naudingas?
Susiję straipsniai
- Kaip sekti savo užsakymą?
- Kaip pateikti užsakymą?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?