Nemokamas pristatymas užsakymams virš 40€30 dienų grąžinimasGarantuota ramybė
Pagalba
  • Pagalba

    Užsakyta prekė buvo pristatyta sugadinta. Ką galiu padaryti?

    Klausimas

    Užsakyta prekė buvo pristatyta sugadinta. Ką galiu padaryti?

    Sprendimas

    Labai apgailestaujame, kad jūsų prekė buvo sugadinta, skambinkite mūsų komandai telefonu +37052049050 arba rašykite el. paštu , mielai jums padėsime.

    eparduotuve@electrolux.com

    Ar šis straipsnis buvo naudingas?

    Susiję straipsniai

    • Kaip pateikti užsakymą?
    • Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
    • Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
    • Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
    • Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
    • Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
    • Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
    • Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
    • Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
    • Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?
    Logo

    Klientų aptarnavimas

    Susisiekite su mumisPalikite atsiliepimąPrietaisų remontasPagalbaUžregistruokite gaminįAtsisiųsti vadovusAtsisiųsti brošiūrasDUKGarantija

    Apie Electrolux

    Electrolux grupėSpauda ir naujienosFinansinė informacijaAplinkaKarjeraFacebookYouTubeInstagram

    Electrolux Lietuva

    Naujienos ir įvykiaiReceptaiPartneriaiApdovanojimaiE-Lucid

    Atraskite

    Garines orkaitesIndukcines kaitlentesŠaldytuvus su šaldikliuGarų rinktuvusIndaplovesSkalbyklesDžiovyklesSkalbykles su džiovinimuDulkių siurbliusOro valytuvusGrindų plovimo antgalis siurbliui

    Apsipirkti

    Priežastys pirkti iš ElectroluxTaisyklės ir sąlygosDUK perkant tiesiai iš Electrolux.lt
    • Naudojimosi tinklalapiu sąlygos
    • Duomenų apsaugos deklaracija
    • Slapukų informacija
    • Informacija apie prieinamumą