Nemokamas pristatymas užsakymams virš 40€
30 dienų grąžinimas
Garantuota ramybė
Pagalba
Pagalba
Pagalba Užsakymas
Ieškokite mūsų palaikymo straipsniuose
Rekomenduojami straipsniai Užsakymas
Pateikdamas užsakymą įvedžiau neteisingą el. pašto adresą. Ką turėčiau daryti?
Kur siunčiate užsakymus?
Ar galiu pakeisti savo pristatymo adresą?
Kiek laiko trunka pristatymas?
Ką daryti, jei mano užsakymo būsena - „pristatytas“, bet aš jo negavau?
Kaip pateikti užsakymą?
Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę, bet nerandu kvito?
Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?
Užsakyta prekė buvo pristatyta sugadinta. Ką galiu padaryti?
Persigalvojau dėl gauto gaminio. Ar galiu jį grąžinti? Kaip galiu pasinaudoti teise atsisakyti prekės?
Gavau ne tą gaminį. Ką daryti?
Pamačiau, kad užsisakiau ne tos spalvos prietaisą, kaip galėčiau pakeisti prietaisą?
Ar galiu suplanuoti prekių pristatymą atsiskaitymo metu?
Kaip sekti savo užsakymą?
Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?