Nemokamas pristatymas užsakymams virš 40€
30 dienų grąžinimas
Garantuota ramybė
Pagalba
Pagalba
Pagalba Užsakymas
Ieškokite mūsų palaikymo straipsniuose
Rekomenduojami straipsniai Užsakymas
Pateikdamas užsakymą įvedžiau neteisingą el. pašto adresą. Ką turėčiau daryti?
Kur siunčiate užsakymus?
Ar galiu pakeisti savo pristatymo adresą?
Kiek laiko trunka pristatymas?
Ką daryti, jei mano užsakymo būsena - „pristatytas“, bet aš jo negavau?
Kaip pateikti užsakymą?
Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
Ar galima pridėti prekių prie jau pateikto užsakymo?
Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
Rodyti daugiau